زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 11:49 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 254
نویسنده پیام
parmiz آفلاین



ارسال‌ها : 25
عضویت: 1 /3 /1396
وقت سفارت انگلستان

انجام اقدامات مربوط به تعیین وقت سفارت خود را به کارشناسان ما بسپارید. ما قادر به اخذ وقت سفارت انگلستان در کلیه ی کشورها خواهیم بود

مراحل اخذ وقت سفارت انگلستان

مرحله اول: پر کردن فرم درخواست ویزا (که بسته به نوع ویزای درخواستی متفاوت است). بنابراین پیدا کردن و پر کردن فرم مناسب برای هر فرد از اهمیت بسیاری برخوردار است که شما می توانید این امر را به همکاران ما در آنامهرپرواز بسپارید که در این زمینه تجربه ی کافی کسب کرده اند. توجه داشته باشید که در صورت پر کردن فرم اشتباه و مراجعه به سفارت، درخواست شما رد شده و این مسئله در پرونده ی شما ثبت می شود

مرحله ی دوم: انتخاب کشور برای انجام انگشت نگاری ( و در صورت نیاز،مانجام مصاحبه)

از آنجایی که سفارت انگلستان در حال حاضر در ایران فعالیت نمی کند، هموطنان عزیزی که مایل به اخذ ویزا انگلستان هستند می بایست پس از پر کردن و ارسال فرم درخواست ویزا، شخصا به سفارت انگلستان و یا یکی از مراکز صدور ویزا در کشورهای همسایه:مثل ترکیه یا امارات مراجعه کنند. که این مستلزم گرفتن وقت از سفارت مربوطه می باشد و همکاران ما همچنان در این مرحله نیز در کنار شما خواهند بود و در بازه ی زمانی مناسب اقدام به اخذ وقت سفارت برای شما عزیزان خواهند کرد

مرحله ی سوم: پرداخت وجه ویزا

سفارت انگلستان بسته به نوع و مدت ویزای درخواستی، وجهی را برای آن تعیین کرده که باید قبل از مراجعه به سفارت پرداخت شود. لازم به ذکر است که این وجه - حتی در صورت رد درخواست ویزا - قابل استرداد نمی باشد

مرحله ی چهارم: سفر به کشورانتخاب شده جهت مراجعه به VAC و انجام انگشت نگاری

در این مرحله فرد درخواست کننده ی ویزا باید شخصا در تاریخ و ساعت تعیین شده در سفارت حضور یابد. چنانچه چند نفر از اعضای یک خانواده درخواست ویزا داده باشند باید برای تک تک افراد جداگانه وقت گرفته شود.و همه ی افراد در سفارت حضور یابند. از زمان انگشت نگاری تا زمان صدور ویزا بین 4 تا 6 هفته زمان نیاز است.(برای 1٪ افراد حتی ممکن است این پروسه تا 4 ماه به طول بیانجامد). بنابراین باید ترتیب سفر و اقامت در کشور محل انگشت نگاری داده شود. که همکاران ما میتوانند این خدمات را در غالب تورهای مسافرتی چند روزه به شما هم وطن عزیز ارائه دهند

چنانچه در هریک از این مراحل نیاز به مشاوره داشتید همکاران ما همه روزه در ساعات اداری پاسخگوی شما عزیزان هستند: 88313826

همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر و به روز، از دیدن کنید

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت انگلستان

• اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی .

• تکمیل شدۀ فرم فارسی درخواست وقت سفارت.

• در صورت داشتن دعوتنامه ،اسکن دعوتنامه و مدارک اقامتی دعوت کننده.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی انگلستان :

• اصل پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ مسافرت به انگلستان و اصل پاسپورت های قبلی.

• یک نسخه تکمیل شدۀ فرم آنلاین درخواست روادید به همراه برگۀ تاییدیه وقت و تاییدیه واریزی وجه سفارتکه توسط این مرکز انجامپذیر است.

• 2 قطعه عکس 4.5*3.5 .

• اصل و یا کپی دعوتنامۀ معتبر و در صورت نداشتن رزرو هتل در انگلستان .

• بیمه مسافرتی .

• اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج .

• اصل و ترجمه رسمی شناسنامه.

• اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی مربوطه وقت سفارت انگلیس از قبیل ( گواهی اشتغال به کار که در آن در مورد تاریخ درخواست مرخصی ذکر شده باشد و اینکه آیا این مرخصی با حقوق میباشد یا خیر ، جواز کسب ، پروانه فعا لیت ، کارت بازرگانی ، لیست بیمه 6 ماهه گذشته ، گواهی تاییدیه بیمه ، روزنامه رسمی تآسیس و آخرین تغییرات ، فیش حقوقی 6 ماه آخر ، برگه مالیاتی پرداخت شده ، کارت پرسنلی ، حکم کارگزینی ، حکم بازنشستگی ، کارت بازنشستگی ، پروانه مطب ، کارت مهندسی ، کارت دانشجویی و ... ).

• مدارک میزبان در انگلستان ( دعوتنامه به همراه کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت کننده ، پرینت حساب بانکی ، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر درآمد ، فیش حقوقی ، سند ملکی ملک محل اقامت در انگلستان یا اجاره نامه ، آخرین برگ مالیاتی پرداخت شده ، قبوض پرداختی از قبیل آب ، برق ، گاز و ... ).

• اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته ، سپرده های بانکی و...

• برای مدیران و سهامداران اصل ریز پرینت حساب شرکت و شخصی به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته الزامیست.

• اصل و ترجمه رسمی سند ملکی ، در صورت اجاره دادن، اصل و ترجمه اجاره نامه .

** ترجمه رسمی ( دارالترجمه ) برای تمامی مدارک فوق کافیست و ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه به اعتبار این مدارک برای سفارت انگلستان می افزاید.

**به علت اینکه در روز تحویل مدارک ، مصاحبه ای از متقاضی انجام نمیگیرد تمامی مدارک فوق صرف نظر از اینکه قبلآ به انگلستان سفر کرده اند و یا خیر ، باید کامل و دقیق باشد ، خصوصآ مدارک بانکی اعم از درآمد و مخارج ماهیانه که در فرم درخواست روادید باید دقیق بیان شود.منبع:وقت سفارت انگلیس


سه شنبه 02 خرداد 1396 - 10:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
parmiz آفلاین




ارسال‌ها : 25
عضویت: 1 /3 /1396

پاسخ : 1 RE وقت سفارت انگلستان

فرودگاه ها چگونه کار می کنند-قسمت چهارم

در مرکز تمام این تشکیلات: سالن ها و ترمینال ها

در فرودگاه شلوغی مانند فرودگاه بین المللی هارتسفیلد آتلانتا، 2500 پرواز هر روز به این فرودگاه وارد و خارج می شوند. به این معناست که هر روز، شاید 250 هزار نفر از طریق فرودگاه پرواز می کنند و ممکن است به خدمات خاصی نیاز داشته باشند. فرودگاه ها این خدمات را در سالن ها و پایانه های خود، که قلب هر فرودگاهی است را ارائه می دهند. در این بخش ها از فرودگاه، شما می توانید کانترهای ایرلاین های فرودگاه را ببینید که مشغول به انجام رویه اداری بلیط هواپیما شما هستند، مسافران را Check-in می کنند، چمدان ها را تحویل می گیرند و درخواست های مسافران را پیگیری می کنند.

پایانه ها در اندازه ها و طرح های مختلف هستند.

در فرودگاه های کوچک، یک ساختمان کوچک معمولی برای خرید بلیط خارجی و منطقه انتظار با چندین خروجی - یا گیت – که شما را به سمت سالن پرواز می برد، جایی که هواپیماها در آنجا پارک کرده اند و منتظر بارگیری مسافران و بار هواپیما هستند.

در دهه 1950 مفهوم خطی به ترمینال های pier-finger تبدیل شد. در این پیکربندی، مسافران در ترمینال اصلی مراحل را طی می کنند و سپس به سمت به یکی از چندین pierها فرستاده می شوند، جایی که هواپیماها در گیت ها منتظر ورود مسافران هستند، با نام finger slot شناخته می شوند. سالن ها، که همان ساختمان ترمینال اصلی هستند که فضایی برای چندین pier، مغازه ها، رستوران ها و سالن تشریفات یا همان لانج را فراهم می کنند.

مجتمع ترمینال در فرودگاه امام خمینی 13.500 هکتار را پوشش می دهد (یعنی 135 کیلومتر مربع)، که این مجتمع سه ترمینال با نام های ترمینال یک (در حدود 9 میلیون مسافر و بیش از 120.000 تُن بار)، ترمینال سلام یا ترمینال 2 که با مساحت 32 هکتار و ظرفیت 5 میلیون مسافر تا اواخر امسال افتتاح می شود و پروازهای داخلی هم در آن انجام می شود و پایانه ایرانشهر که در مرحله تحقیقاتی قرار دارد و در زمان افتتاح خود باعث خواهد شد که ظرفیت این فرودگاه در سه فاز به 100 میلیون مسافر برسد. تنها در داخل سالن ترمینال یک 10 رستوران و کافی شاپ (که متعلق به شرکت های خصوصی هستند)، 45 اماکن و فروشگاه (که متعلق به شرکت های خصوصی هستند)، 7 بانک و صرافی، کافی نت، دو هتل بین المللی زنجیره ای ibis و Novotel، خدمات بسته بندی بار و فریت بار، جایگاه تشریفات اختصاصی یا CIP حضور دارند.

در فرودگاه های بزرگ، این طراحی اولیه می تواند گسترش یابد، که منجر به یک ترمینال خطی یا منحنی می شود، که اغلب یک ساختمان بسیار طولانی با تعداد زیادی کانتر برای خرید بلیط هواپیما و Check-in و چند دروازه برای سوار شدن به داخل هواپیما است.

روند معمول تعمیر و نگهداری هواپیما، مانند شستشو، یخ زادیی و سوخت گیری، توسط پرسنل خطوط هوایی در حالی که هواپیما در گیت پارک شده است انجام می شود. در بعضی موارد، سایر کارهای تعمیر و نگهداری ممکن است در گیت و زمانی که مسافرین در هواپیما نشسته اند، انجام گیرد – خیلی غیر معمول نیست اگر شما در هواپیما نشسته اید و در همان زمان پرسنل تعمیر و نگهداری ایرلاین در حال تعویض ترمز هیدرولیک هواپیما باشند.منبع:بلیط خارجی


یکشنبه 14 بهمن 1397 - 12:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | وقت سفارت انگلستان | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS