زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 5:16 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 319
نویسنده پیام
kian2137 آفلاین



ارسال‌ها : 2
عضویت: 22 /8 /1395
تاثیر گوگل پلاس بر سئو سایت

تأثیر گوگل پلاس بر سئو سایت چقدر است و آیا سرمایه گذاری روی آن ارزش دارد؟
همه سایت ها با هر نوع خدماتی که دارند مطمئناً بیش از هر چیز به دیده شدن نیاز دارند. داشتن جایگاه خوب در نتایج جست و جوی یکی از مؤثر ترین عوامل است. از نکاتی که باید برای موفقیت در این زمینه به یاد داشت، تأثیر گوگل پلاس بر سئو سایت است.
تصویر: http://www.kiantechig.ir/wp-content/uploads/2016/10/Google-Plus.jpgافزایش رتبه به کمک تأثیر گوگل پلاس بر سئو سایت
در بیشتر مواقع سایت ها برای کمک گرفتن از شبکه های اجتماعی جهت بالا بردن رتبه خود، سراغ فیسبوک می روند. با این حال از تأثیر گوگل پلاس بر سئو سایت به هیچ وجه نمی توان صرف نظر کرد.

رتبه سایت در گوگل پلاس برای موتور های جست و جو اهمیت زیادی دارد. مثلاً وقتی یک مقاله را به همراه لینک در گوگل پلاس بگذارید، می بینید که خیلی سریع ایندکس می شود

تصویر: http://www.kiantechig.ir/wp-content/uploads/2016/10/Google-Plus-impact-on-SEO.jpg
چطور افزایش رتبه سایت در گوگل پلاس را عملی کنیم؟
بهره گیری از تأثیر گوگل پلاس بر سئو سایت به طور کلی مشابه دیگر شبکه های اجتماعی است. بهتر است توضیح در مورد نحوه کار در گوگل پلاس را از همان ابتدا شروع کنیم. اول از همه باید یک اکانت گوگل پلاس بسازید و واردش شوید. بعد مثل شبکه های اجتماعی دیگر باید یک سری دوست و آشنا پیدا کنید و در گروه ها و انجمن ها عضو شوید و فعالیت کنید.

بعد قسمت مهم کار می رسد. یعنی باید دست به قلم بشوید. مطالبی که در گوگل پلاس قرار می گیرند درست مانند مطالب وب سایت ها هستند و در نتایج جست و جو نمایش داده می شوند. بنابراین رعایت کیفیت و اصالت مطالب را اینجا هم باید در نظر داشته باشید.

به علاوه نباید فراموش کنید که حتماً یک صفحه به نام خود درست کنید. در این صفحه هم اطلاعات خودتان و هم مقالات تان را در آن بگذارید و لینک وب سایت تان را هم در آن قرار دهید.

چند نکته دیگر هم هست که باید رعایت کنید: اول اینکه حتماً مشخصات تان را کامل و درست بنویسید. و دوم اینکه پروفایل تان را عمومی کنید تا همه بتوانند به شما دسترسی داشته باشند.

بسیاری از وب سایت هایی که رتبه های خوبی در جست و جوی گوگل به دست آورده اند، حضور پر رنگ و قدرتمندی در گوگل پلاس دارند. پس گوگل پلاس را فراموش نکنید.

منبع : طراحی سایت کیان تک


امضای کاربر : طراحی سایت , طراحی سایت مشهد , طراحی سایت در مشهد , سئو سایت , سئو سایت مشهد , قالب سازی, قالبسازی , گریتینگ
شنبه 22 آبان 1395 - 06:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | تاثیر گوگل پلاس بر سئو سایت | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS