زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 5:23 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






mahdiazari آفلاین




ارسال‌ها : 5
عضویت: 28 /2 /1398

پاسخ : 1 RE دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان چیست؟ دیجیتال مارکتینگ یا همان (Digital Marketing) مجموعه فعالیت هایی هستند که به منظور تبلیغ خدمات و محصولات و با بکارگیری ابزارهای دیجیتالی انجام می شوند. در حقیقت دیجیتال مارکتینگ گستردگی بیشتری نسبت به دیگر روش های بازاریابی دارد.
چرا دیجیتال مارکتینگ؟
امروزه افراد بیشترین اوقات روز خود را در موبایل های هوشمند سپری می کنند و اغلب کارهای روزمره شان را به وسیله تلفن همراه انجام می دهند. از طرفی با رشدی که شبکه های اجتماعی در میان مردم پیدا کردند، گرایش کسب و کارها برای تبلیغ و فروش محصولات و خدماتشان در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی رو به افزایش است.
دیجیتال مارکتینگ در یک تعریف کلی
دیجیتال مارکتینگ در واقع بازاریابی دیجیتال است و به کمک آن از طریق ابزارهای موجود در اینترنت و دنیای دیجیتال و رسانه های دیجیتالی مثل شبکه های اجتماعی می توانید کسب و کارتان را به شکل مجازی نیز پیش ببرید. شبکه های اجتماعی به بازاریابی دیجیتالی کمک می کنند و به سادگی امکان تبلیغ هر گونه کالا و یا خدمات را فراهم می آورند. استفاده از هر رسانه ای که به بازاریابی دیجیتال کمک کند برای کسب و کار امروز ما سودمند است. به عنوان مثال اگر ما یک سای داشته باشیم و آن را با تکنیک های سئو، بهینه سازی کرده باشیم، سایتمان از طریق موتورهای جست و جو و به ویژه گوگل مشتریان زیادی را با محصولات و خدمات ما آشنا می کند. و در نتیجه سودآوری زیادی را برایمان رقم خواهد زد.


امضای کاربر : دیجیتال مارکتینگ در اصفهان ،دیجیتال مارکتینگ ، طراحی سایت حرفه ای در اصفهان،سئو و بهینه سازی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل،تبلیغات حرفه ای در گوگل ،گوگل ادوردز،تولید محتوا،مدیریت شبکه های اجتماعی و مقالات دیجیتال مارکتینگ
شنبه 28 اردیبهشت 1398 - 09:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | روش های نزدیک سازی بازاریابی آنلاین و آفلاین - پاسخ 1 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS